poniedziałek, 21 lutego 2011

Era przedpostcrossingowa ;)

Niedawno dowiedziałam się o postcrossingu, ale przecież kartki zbieram już od dawana :)
Zatem słów kilka o tym co było wcześniej :)

Moje pierwsze pocztówki przywłaszczyłam sobie gdy miałam mniej więcej 6 lat ;) są to rozmaite pocztówki z czasów młodości moich dziadków i rodziców :) Z pewnością niedługo znajdzie się tu kilka ciekawych pocztówek sprzed lat.
Potem sama zaczęłam dostawać pocztówki od znajomych, do wielu mam sentyment i kilka najważniejszych wybiorę, aby zamieścić na blogu.
W końcu tydzień temu, całkiem przypadkowo, natrafiłam na stronę postcrossing.com i dziś wysłałam swoje 2 pierwsze pocztówki, do Czech i Holandii.

Mam nadzieję, że niedługo będę mogła zamieścić tu moją pierwszą pocztówkę postcrossingową :)

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawy z jakiego kraju będzie ta Twoja pierwsza postcrossingowa.

    OdpowiedzUsuń